Odpowiedzi

2010-04-02T15:17:42+02:00
1. Przede wszystkim dużo zdobień, oryginalnośc, finezja.
2. Zespół pałacowy w Radzyniu Podlaskim (rokoko), kościół św. Piotra i Pawła w Krakowie
3. W obrazach religijnych - tematyka symboliczna, martyrologiczna; w obrazach świeckich - sceny rodzajowe i mitologiczne,alegorie, portret, martwe natury, pejzaże
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T15:18:33+02:00
1.barokowy przepych przejawiał się w sztuce i w architekturze m.in. przez:
-roztańczone gzymsy
-zdobienia
-malarstwo iluzjonistyczne
2.Kościół Piotra i Pawła w Krakowie,Zamek Ujazdowski,Poznańska fara,Zamek w Podhorcach
3.Dotyczyły one głownie tematów religijnych oraz przedstawiały monarchów.
11 4 11