Zad1.
Uzupełnij luki w tekście na temat Dywizjonu 303.

'Dywizjon 303' powstał z rozkazu ....................
Utwór był pisany w trakcie .................... i .................... tym wydarzeniu.
Pierwsze egzemplarze 'Dywizjonu 303' trafiły do okupowanej Polski już w .....r.
Powieść odegrała ważną rolę wśród .............., ponieważ ..................................................

zad2.
Przedstaw co najmniej w trzech zdaniach, zdarzenie opisane w 'Dywizjonie 303', które wywarło na Tobie największe wrażenie .


Proszę was bardzo o pomoc !
Dam naj ;-]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T15:23:57+02:00
Z rozkazu wodza poslkich sił zbrojnych gen. władysława sikorskiego
był pisany w trakcie bitwy o anglie i po tym wydarzeniu
juz w 1943 r
wsrod zolnierzy, poniewaz motywowala ich do walki
18 3 18
2010-04-02T15:25:05+02:00
1 generała sikorskiego
2 w czasie bitwy o Brytanie, 1943 roku
8 2 8