Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Aspi
  • Początkujący
2009-11-01T20:20:12+01:00
to zdolność do przemieszczania lub innego oddziaływania na przedmioty potęgą umysłu. Z paranormalnych umiejętności, prawdziwa psychokineza należy do najrzadszych. Niewielu mogło zaprezentować tę umiejętność publicznie, a często nawet i takie demontracje są kwestionowane przez sceptyków.

np. w sprzątaniu.
29 4 29
2009-11-01T20:20:17+01:00
Psychokineza - to określanie używane w parapsychologii do opisu rzekomego ruchu na odległość wywoływanego za pomocą mocy psychicznych

sprzątanie, mycie garnków, odkurzanie, przygotowywanie jedzenia, odrabianie prac domowych
25 4 25
2009-11-01T20:20:37+01:00
Określenie używane w parapsychologii do opisu rzekomego ruchu na odległość wywołanego za pomocą mocy psychicznych. W szerszym znaczeniu oznacza właściwość psi, która pozwala wpływać na zachowanie materii. Od roku 2004 ezoterycy określają tym terminem różne typy psychokinezy, także i poruszanie ciałem stałym, płynnym lub gazowym na odległość za pomocą myśli i koncentracji.

Nazwa dotyczy zarówno zdolności ludzi do wykonywania psychokinezy, jak też poruszania się przedmiotów w czasie zjawisk spirytystycznych, na przykład typu poltergeist. Psychokineza pojawia się w twórczości science-fiction.
trudno określić na co psychokineza sprzydaje się w życiu codziennym można powiedzieć że st to Ruch powodowany przez umysł. Nazwa ta zastąpiła starsze słowo "TELEKINEZA" (działanie na odległość) jako określenie procesu psychicznego zakończonego efektem fizycznym
19 4 19