Słuchajcie! Potrzebuje stronek w necie, z których mogę pobrać nuty do piosenek na 3 maja na gitare. Baardzoo pilne. Jeśli macie takie nuty zeskanujcie i napiszcie na priv a ja dam e-maila. W ostateczności mogą być akordy. ale pokreślam, że piosenki na 3 MAJA. Daje naj ;*
Pzdr

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T15:25:36+02:00
Chords.pl
Tam jest wszystko
1 3 1
2010-04-02T16:08:10+02:00
Http://www.spiewnik.fogi.pl/