Bardzo proszę o szybką odpowiedź pilne !!!!!!!!
zad 3 s 63
oblicz promienie kół o polach
a)16 "pi" cm do kwadratu
b) 100 "pi" m do kwadratu
c) 0,04 "pi" dm do kwadratu
d) "pi" km do kwadratu
e) dziewięć szesnastych pi mm do kwadratu

19:48:36
i ostatnie zad 6
Dane jest koło o promieniu 8 ustal jak zmieni sie pole koła jeśli a) promień zwiekrzymy o 2
b) promień zwiększymy o 2 razy
z góry bardzo dziękuję:)))))))))

3

Odpowiedzi

2009-11-01T20:25:38+01:00
A) P=16π cm²
P= πr²
16π cm²=πr²/π
r²=16cm²
r=4cm
b)P=100πm²
P= πr²
πr²=100πm²/π
r²=100m²
r=10
c)P=0,04πdm²
P= πr²
πr²=0,04πdm²/π
r²=0,04dm²
r=0,2
d) P=πkm²
P= πr²
r=1
e)¾
1 3 1
2009-11-01T21:04:30+01:00
P = πr²
P = π8²
P= 64π

a) r=8+2=10
P=π10²
P=100π

100π - 64π = 36π
odp: Pole zwiększy się o 36π.

b) r= 8×2=16
P=π16²
P=256π

256π - 64π = 192π
odp: Pole zwiększy się o 192π.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:23:22+01:00
Ad 3 s 63
oblicz promienie kół o polach
a)16 "pi" cm do kwadratu
b) 100 "pi" m do kwadratu
c) 0,04 "pi" dm do kwadratu
d) 1
e) dziewięć szesnastych pi mm do kwadratu

19:48:36
i ostatnie zad 6
Dane jest koło o promieniu 8 ustal jak zmieni sie pole koła jeśli a) promień zwiekrzymy o 2
b) promień zwiększymy o 2 razy

3
a=4cm
b=10m
c=0.2
d=pierwiastek z pi
e=3/4
zad6
a)r=8 P=64 pi
r=10 P=100 pi
100-64=36
b)r=8 P=64 pi
r=16 P=256 pi
256-64=192


:)
2 4 2