Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:12:43+02:00
A). mniszek lekarski
Mniszek lekarski to pożyteczne zioło w leczeniu brodawek, infekcji grzybicznych, owrzodzenia przewodów moczowych. Zioło to ma właściwości przeczyszczające oraz jest wspaniałym środkiem na problemy żołądkowe. Mniszek lekarski korzystnie wpływa na zdrową cyrkulację oraz jest wspaniałym lekiem oczyszczającym i wzmacniającym krew. Leczy również reumatyzm. Korzeń mniszka lekarskiego pobudza apetyt i ułatwia trawienie. Liście posiadają właściwości moczopędne.

b).łopian gajowy
Wykazuje silne działanie antybakteryjne, grzybobójcze, przeciwzapalne. Działa także moczopędnie i napotnie. Zmniejsza wydzielanie soku żołądkowego, zwiększa natomiast wydzielanie śluzów w przewodzie pokarmowym.
2 3 2
2010-04-02T16:13:41+02:00
Przystosowanie i sposób rozsiewania dla:
- łopianu gajowego - zwierzęta, owocem jest niełupka
- klonu polnego - wiatr, przystosowanie to : duże, obupłciowe, z dyskiem miodnikowym
- mniszek lekarki - wiatr, zwierzęta - szary kolor, żeberkowane i pokryte brodawkami niełupki


chyba o to chodzi ;P
2 5 2