3. Jesienią świstak gromadzi pod skórą zapas tłuszczu na zimę, powiększając aż o (dwie trzecie, ułamek ;dd) masę swego ciała. Na początku lata świstak ważył 3 kg. Ile kilogramów będzie ważył tuż przed zapadnięciem w sen zimowy?


NAPISAĆ WSZYSTKIE OBLICZENIA INACZEJ ODPOWIEDŹ ZOSTANIE USUNIĘTA !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:16:31+02:00
3kg × ⅔ = 2kg

3kg + 2kg = 5kg

Świstak będzie ważył 5kg.
23 4 23
2010-04-02T16:17:11+02:00
3+ 2/3*3= 3+2= 5

odp. świstak będzie ważył 5kg.
7 4 7
2010-04-02T16:19:52+02:00
3 kg - tyle ważył na początku
3 kg + (3 * ⅔) kg - tyle będzie ważył tuż przed zapadnięciem w sen zimowy

Obliczenia :

3 * ⅔ = 2 kg
3 + 2 = 5 kg

Odp.: Świstak będzie ważył tuż przed zapadnięciem w sen zimowy 5 kilogramów.

POZDRAWIAM :)
13 4 13