Rodzice zapłacili 29,75 zł za palmę.Kupują również 4 pudełka pisanek do dekoracji domu. Płacą za wszystko banknotem stuzłotowym i idą do cukierni.
1.Ile sztuk pisanek kupili?
2. Ile kosztowały pisanki?
4.Jaki procent wszystkich pisanek stanowiły pisanki w kratkę?
5. Jaką część wszystkich pisanek stanowiły pisanki kaszubskie?
PISANKI KASZUBSKIE - 10 szt- 19 zł
PISANKI ŁOWIECKIE- 8 szt - 16 zł
PISANKI CZERWONE -6 szt - 18 zł
PISANKI W KRATKĘ - 6 szt - 12 zł

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:46:15+02:00
29,75 + 19 + 16 + 18 + 12 = 94,75 (zł) // 100 - 94,75 = 5,25 (zł)
1. kupili 30 szt. pisanek
2. pisanki kosztowały 65 zł
3. eee gdzie jest podpunkt 3 ? nie ważne
4. pisanki w kratkę stanowiły 1/5 wszystkich pisanek
5. pisanki kaszubskie stanowiły 1/3 wszystkich pisanek ;)


Wesołych świąt ^^ ;)
1 1 1
2010-04-02T16:48:07+02:00
1. 30 sztuk
2. 65 zł
4. 20%
5. ⅓