Odpowiedzi

2010-04-02T16:52:32+02:00
Burmistrz - moge zakazać robienia wysypisk śmieci w lasach, zachęcać by zwiekszyć udział w segregowaniu smieci :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:55:00+02:00
Burmistrz- może:
-zakazać połowu ryb w nie wyznaczonych do tego miejscach.
-zbudować oczyszczalnię ścieków.
-nakazać zakładanie filtrów na rury wydechowe w samochodach na obszarze miasta lub wsi którą zarządza
-nie budować nowych budynków na terenach lasu, łąkach.
2010-04-02T17:09:26+02:00
Lekarz:
- mogę ratować ludzi, przekonywać, że np palenie śmieci bardzo szkodzi ludziom tak jak i wypalanie traw,
- mogę znajdować nowoczesne leki, ratujące ludzi a także środowisko.
1 5 1