Sprawdzicie mi czy dobrze napisałam wiersz na polski i powiedzie czy jest doby,ale szczerze ,gdyż wolę usłyszeć nawet najgorszą prawdę ni najpiękniejsze kłamstwo ;p

Arche
Zanim jeszcze narodził się świat
wcześniej niż powstał pierwszy kwiat
Nim człowiek postawił pierwszy krok było...
arche
człowiek wciąż rozmyśla jak powstał świat,
lecz wydaje mu się,że może podposządkować sobie wsechświat.
Nic bardziej mylnego , musi uważać, by przyroda nie podporządkowała sobie jego.

3

Odpowiedzi

2010-04-02T17:23:04+02:00
Nie leży mi to co sie rymuje z "świat" czyli "wszechświat" ... nie wiem, ja bym cos w tym zmienila
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T17:25:46+02:00
Arche.
Zanim jeszcze narodził się świat,
Wcześniej niż powstał pierwszy kwiat,
Nim człowiek postawił pierwszy krok było...
Arche.
Człowiek wciąż rozmyśla jak powstał świat,
Lecz wydaje mu się, że może podporządkować sobie wrzechświat.
Nic bardziej mylnego, musi uważać, by przyroda nie podporządkowała sobie Jego.


"Arche.
Zanim jeszcze narodził się świat,
Wcześniej niż powstał pierwszy kwiat,
Nim człowiek postawił pierwszy krok było...
Arche."
- ten fragment mi się podoba, dalszy mniej. Ale może być ;-)
2010-04-02T17:26:03+02:00
Mi się bardzo podoba, a w szczególności dwa ostatnie wersy. W przedostatnim usunęłabym "lecz", a w ostatnim po "by" dopisałabym "to".
Być może szybko pisałaś, ale powinno być : [podpoRZądkować] i w trzecim wersie od końca przed słowem "jak" powinnien być przecinek ;)
Pozdrawiam,
Dominika39