Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T17:26:03+02:00
3kg*4%-0,6kg*0%=2,4kg*x%
12=2,4x
x=5%
2 3 2
2010-04-02T17:32:44+02:00
Musimy zamienić na wspólną jednostkę więc 600g=0,6kg
3kg*4%-0,6kg*0%=2,4kg*x%
12=2,4x
x=12:2,4
x=5%


Odp.Stężenie roztworu wynosi 5%.
Liczę na naj .
4 3 4
2010-04-02T17:34:13+02:00
Z 3kg 4% roztworu soli kuchennej odparowano 600g wody. Oblicz stężenie otrzymanego roztworu.


no więc
600g=0,6kg
3kg*4%-0,6kg*0%=2,4kg*x%
12=2,4x
x=12:2,4
x=5%

Odpowiedz;Stężenie wynosi 5%.
1 5 1