Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T17:52:14+02:00
Równanie reakcji:
4Cu+O₂-->2Cu₂O

Nie ma produktów ubocznych, więc z prawa zachowania masy:
144g-128g=16g

Stosunek:
128g/16g=8:1

Odp.Tlenu użyto 16g, a stosunek miedzi do tlenu wyniósł 8:1.
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
16 4 16
2010-04-02T18:28:57+02:00
Równanie reakcji:
4Cu+O2-->2Cu2O

144g-128g=16g

Stosunek:
128g/16g / dzeilimy obustronnie przez 16
8g/1g

8:1
Tlenu użyto 16g, a stosunek miedzi do tlenu wyniósł 8:1.
2 5 2