Odpowiedzi

2010-04-02T17:56:55+02:00
1. Postępować zgodnie z określonymi zasadami. Być sprawiedliwym w sądach i czynach.
2. Nie dać się oszukać, być sprawiedliwym, domagać się swego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T17:57:50+02:00
1. Żyć uczciwie nie krzywdzić drugiego każdemu oddać co do niego należy- żyć życiem, nikomu nie szkodzić, iść swoją drogą, pomagać innym. Wydaje mi się , że to są podstawowe zasady życiowe. : )
2. Oko za oko, ząb za ząb- tzn. jeśli ktoś zrobił mi coś na złość , ja odwdzięczam się tym samym. : )