Odpowiedzi

2010-04-02T18:00:40+02:00
Z dużej, ponieważ to nazwa własna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T18:01:19+02:00
Kościół - niby jedno słowo, ale dwa znaczenia. kościół pisany z małej litery traktowany jest jako budynek, samo miejsce natchnione Bogiem, mury, świątynia. Natomiast Kościół z wielkiej litery uważany jest za Wspólnotę, za Grono ludzi wierzących, jako duchowieństwo.

kościół-budynek
Kościół- grono wierzących


pozdrawiam liczę na naj 100 % pewności