Przetłumacz na język polski .
P.S.Proszę o poprawne ; d

1.Stop posting random pictures in the leaked album. Your gonna get everyone's rights taken away.

2.Hello!!: )
Thanks for your request: ) How are you? And whats your name?
Nice to meet you and you're always welcome!!: )
By the way, my name is Ann and i'm from Russia: )hehe: )
Are you from Los Angeles?
Love & Peace: )
Ann: )

2

Odpowiedzi

2010-04-02T18:21:23+02:00
1. Przestań wysyłać przypadkowe obrazy w przepuszczanym albumie. Wszyscy mogą dostać twój dostać zabrane prawe strony. <------ ze słownikiem a więc nie jestem pewna xD


2. Czesć!
Dziekuje za twoją prosbe. Jak się czujesz? Jak masz na imie?
Miło mi cię spotkać, jesteś zawsze mile widziany.
Nazywam się Ann i jestem z Rosji. hehe
Jesteś z Los Angeles?
Pozdrawiam
Ann
___________________________________
Miło mi było pomóc:) mam nadzieje ze dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T18:24:02+02:00
1. Nastąpił stop importowania twoich zdjęć w głównym albumie z powodu wycieku. Nie masz żadnych prawnych uprawnień.

2. Cześć!!: )
Dziękuję za Twoją odpowiedź: ) Jak się czujesz(masz)? I jakie jest Twoje imię?
Miło mi Cię poznać i zawsze jesteś mile widziana!!: )
Przy okazji, mam na imię Anna i jestem z Rosji: ) hehe: )
Czy jesteś z Los Angeles?
Kocham & pokój(?) (raczej będzie pozdrawiam - w tym znaczeniu): )
Anna: )