Odpowiedzi

2009-11-01T20:31:51+01:00
* jedziesz 2 os. liczba poj. czas przyszly
* spać bezokolicznik
* będziemy wołały 3 os. liczba mn. czas przyszly
* zmyjecie 2 os. liczba mn. czas przyszly
* tańczymy 1 os. liczba mn. czas terazniejszy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T20:33:45+01:00
* jedziesz - brak
* spać - rodzaj nijaki
* będziemy wołały - niemęskoosobowy
* zmyjecie - brak
* tańczymy - brak
1 1 1
2009-11-01T20:34:31+01:00
1) jedziesz - 2os. l. poj. cz. przeszły
2) spać - jest to bezokolicznik
3) będziemy wołały - 3os. l. mn. cz. przeszły
4)zmyjecie 2os. l. mn. cz. przeszły
5)tańczymy - 1os. l. mn. cz. teraźniejszy.

Proszę bardzo.
Przepraszam, długo piszę.
3 3 3