Odpowiedzi

2010-04-02T18:42:07+02:00
2x - 3 = 7
2x = 10
x = 5

5x - 2 = 2
5x = 4
x = 0,8

40x - 5 = 35
40x = 40
x = 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T18:42:17+02:00
2x-3=7
2x=7+3
2x=10 /:2
x=5

5x-2=2
5x-2=2
5x=4 /:5
x=0,8

40x-5=35
40x= 35 + 5
40x = 40
x = 1


Liczę na naj ;)
2010-04-02T18:44:30+02:00
2x-3=7
2x=7+3
2x=10/:2
x=5

5x-2=2
5x=2+2
5x=4/:5
x=4/5
x=0,8

40x-5=35
40x=35+5
40x=40/:40
x=1