Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:32:45+02:00
X - gołębie pana Kazimierza
0,88x-gobłębie pana Jana

x+0,88x=47
1,88x=47 |:1,88
x=25

0,88*25=22

Pan Kazimierz ma 25 gołębi, a pan Jan - 22 gołębie.
1 1 1
2010-04-02T19:32:58+02:00
X-ilość gołębi pana Kazimierza
0,88x- ilość gołębi pana Jana
0,88x+x=47
1,88x=47 /:1,88
x=25
0,88x=0,88*25=22
Odp:Pan Kazimierz ma 25 gołębi a pan Jan 22szt.


Licze na najlepsze:).
1 1 1
2010-04-02T19:42:53+02:00
X- gołębie p. Jana
47-x - gołębie p. Kazimierza

x+x-0,12x=47
1,88x=47 |/1,88
x=25

25-(25*0,12)=22

Odp;pan Jan ma 25, a pan Kazimierz 22 gołębie.
1 1 1