Odpowiedzi

2010-04-02T19:19:18+02:00
Zaufania, wsparcia, wiary pocieszenia, pogłebienia wiary w religię
2010-04-02T19:20:18+02:00
Współczesny człowiek oczekuje od kapłana wyrozumiałości i pomocy we współczesnym świecie ponieważ ma często problemy z którymi nie może sobie poradzić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:21:37+02:00
...zrozumienia tego, że każdy człowiek jest z natury skłonny do upadków i do grzechu; pocieszenia a sprawach dla niego trudnych; objaśnienia niektórych prawd wiary, które mogą wydawać się wątpliwe lub niezrozumiałe.
1 5 1