J. rosyjski
Mam do napisania w j. rosyjskim Ankietę na taki temat.
Pilot wycieczek zagranicznych przeprowadza wśród uczestników ankietę dla potrzeb biura turystycznego. Odpowiec na pytania dotyczące:
-oceny pracy pilota wycieczki;
-dodatkowych usług, jakich oczekujesz od biura:
-jakości usług transportowych:
-organizacji posiłków;
z góry bardzo dziekuje!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-02T19:31:43+02:00
Вопросник
1Evaluation тура лидер работу
2 Напиши, какие услуги вы ожидаете от офиса:
-Качество транспортных услуг:
-Организация питания

PzdR
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:37:51+02:00
Руководство могу сказать вам об интересном месте, в котором мы находимся. По шкале от 1-10 определенно 10
Транспортное сообщение было на высоком уровне, поскольку это было очень удобно.
и питание было быстро, но очень вкусны и питательны.