Odpowiedzi

2010-04-02T19:41:26+02:00
D)2480:80-30*4=0
{2480:(80-30)*4}=0

2.147 do potęgi 0=1
2389 do potęgi 1=2389
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:46:43+02:00
Zad.2
oblicz wartość potęg:
g)147 do potęgi 0 = 0
h)2389 do potęgi 1 = 2389

zad.1
wstaw nawiasy tak,aby otrzymać wyrażenie prawdziwe.
d)2480:80-30*4=0

{2480:(80-30)*4}=0
2010-04-02T19:51:55+02:00
Zad. 1.
[2480:(80-30)*4] = 0

Zad. 2.
g) 147 do potęgi 0 = 0
h) 2389 do potęgi 1 = 2389