Odpowiedzi

2010-04-02T19:39:13+02:00
Muzyka i style muzyczne
ciekawostki ze świata
informacje ze szkoły i nie tylko
kącik porady (uczniowie przesyłają pytania na trudne pytania i podczas audycji odpowiada się na te pytania)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:43:13+02:00
Według mnie ciekawe tematy to :
-motoryzacja-dla chłopców,
-plotki na temat gwiazd ,
-horoskop, konkursy
-antykoncepcja wśrod młodzieży
-szkołę także można polubić
-moja szkoła, moja przyszłość
-muzyka, najlepsi wykonawcy
- makijaż nastolatki

mam nadzieję, ze coś się przyda:)