Zad.
Dwa ważne wydarzenia dla rozwoju cywilizacji to zbudowanie w 1782roku silnika parowego przez Jamesa Watta oraz wynalezienie czcionki drukarskiej przez Gutenberga 337 lat wcześniej.
Oblicz,w którym roku dokonał swojego wynalazku Gutenberg.Ile lat upłynęło od każdego z wymienionych wydarzeń,ważnych dla rozwoju cywilizacji??

2

Odpowiedzi

2010-04-02T19:41:26+02:00
1782 - 337 = 1445

2010 - 1782 = 228
2010 - 1445 = 565
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T20:20:41+02:00
1782 - 337=1445 - wynalezienie czcionki drukarskiej przez Gutenberga
2010 - 1782=228
2010 - 1445=565


Odpowiedź: Od wynalezienia czcionki przez Gutenberga mineło 565lat, a od wynalezienia silnika mineło 228lat


Pozdrawiam;)