Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T19:54:20+02:00
Angelina Jolie Jennifer Aniston, Izabela Scorupco, Kasia Cichopek, Kristen Stewart, Lindsay Lohan, Ania Mucha, Ola Szwed, Sandra Bullock, Anna Przybylska

Daniel Radcliffe, Leonardo di Caprio, Tom Cruise, Sylvester Stallone, Antonio Banderas, Woody Allen, Johnny Depp, Orlando Bloom, kevin costner, robert pattison

1.Forrest Gump: życie jest jak pudełko czekoladek- nigdy nie wiesz na co trafisz
2.Kiepscy: "Życie jest jak papier toaletowy - długie, szare i do dupy"
3.Forrest Gump "Żyj tak, żebyś po latach mógł powiedzieć - przynajmniej się nie nudziłem"
4.Młode wilki "... nigdy do niczego się nie przyznawaj..."
5."Świat nie ma sensu.Trzeba mu go nadać samemu" - "Symetria"
6."W życiu na przekór wszystkiemu trzeba robić głupstwa i mieć kaprysy" - "Przesłuchanie"
7."Wielka siła to wielka odpowiedzialność." SPIDERMAN.
8."Musisz znaleźć coś, co lubisz w życiu robić i zacząć to robić" - "Chłopaki nie płaczą.
9."Przesuń się, zabierasz mi powietrze" - Lot nad kukułczym gniazdem
10.Ludzkość boi się tego czego nie zna lub nie rozumie - X-Man
2010-04-02T20:41:38+02:00
Mogę podac znane gwiazdy bo cytatów nie znam ;]
Lady Gaga
Kristen Stewart
Julia Pietrucha
Rafał Maserak
Michał Piróg
Anna Mucha
Wojciech Cejrowski
Tomasz Barański
Brad Pitt
Marcin Mroczek
Rafał Mroczek
Dorota Rabczewska
Adam Darski
Anna Przybylska
Agnieszka Szulim
Tomasz Karolak
Małgorzata Foremniak
Kuba Wojewódzki
Paulla Ignasiak
Tomasz Kammel
Tomasz Stockinger
1 1 1