Wybierz właściwą odpowiedź , i wytłumacz co to znaczy.

1. Wann machst du die party ?
a) ich komme gern.
b) tut mir leid.
C) AM sonntag.
2. Wen hast du zur party eingelden ?
a) Meine freunde und meine eltern.
b) Meine freunde und meine katze
c)Meine freunde und meine schulsachen.
3. was haben dir die gaste zur geburstag gewunscht ?
a) Gute besserung
b) gute reise
c) viel gluck
4.Was machst du am samstag ?
a) ich gabe eine party.
b) ich bin an die ostsee gefahren.
c) ich trage kurze kose gern.
5. wo machst du die party ?
a) so was dummes !
b) zu hause
c) ja frelilich
prosze o szybką i poprawną odpowiedź daje naj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T20:31:03+02:00
1. Wann machst du die Party ?
a) ich komme gern.
b) tut mir leid.
C) am Sonntag.

1.Kiedy robisz przyjęcie?
c) w niedzielę



2. Wen hast du zur Party eingeladen ?
a) Meine Freunde und meine Eltern.
b) Meine Freunde und meine Katze
c)Meine Freunde und meine Schulsachen.

2. Kogo zaprosiłeś na swoje przyjęcie?
a) mojego przyjaciela i moich rodziców




3. was haben dir die Gäste zur Geburtstag gewünscht ?
a) Gute Besserung
b) gute Reise
c) viel gluck

3.Co ci życzyli goście w dniu urodzin?
c) dużo szczęścia



4.Was machst du am Samstag ?
a) ich gäbe eine Party.
b) ich bin an die Ostsee gefahren.
c) ich trage kurze Hose gern.

4.co robisz w sobote?
a) urządzam przyjęcie



5. Wo machst du die Party ?
a) so was dummes !
b) zu Hause
c) ja freilich

5. Gdzie robisz przyjęcie?
b) w domu


liczę na naj;**
POZDRO :]
2 5 2
2010-04-02T20:32:25+02:00
1. Kiedy robisz ty impreze?
a) tak przyjde chetnie.
b) przykro mi
c) w niedziele - odp prawidlowa
2. Kogo ty zapraszasz na impr
a)moich znajomychl i moich rodziców odp prawidlowa
b)moich znajomych i mojego kota
c) Moich znajomych i moich rzeczy w szkole.
3. Co ty chciales na urodziny zeby tobie zyczyli?
a) dobrej poprway
b) dobrej podrózy
c) duzo zdrowia odp prawidlowa
4, co robisz ty w sobote
a) robie imre odp prawdlowa
b)pojechalem nad morz
5. gdzie robisz na impre
a) os glupiego
b( w domu odp prawidlowa
c)
2 1 2