1. Zamień skalę 1:5 000 000 na pozostałe rodzaje skal
2.Wymien podstawowe czynniki astronomiczne wpływające na strefowość Ziemi
3.Wymień sposoby zabezpieczania się ludności przed nadejściem niszczących wiatrów
4.Wyjasnij na czym polega gospodarka człowieka na obszarach wiecznej zmarzliny
5.Podaj przykłady zmian jakie cywilizacja wprowadza do środowiska naturalnego


Krótko i na temat proszę.

Oczekuję wszystkich odpowiedzi inaczej zgłaszam spam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:31:46+02:00
1:5 000 000 1:5km 1cm=5km
2. przesilenia równonoce
3.wykopane piwnice
wzmocnione ściany
4.ludzie polują na zwierzęta i sprzedają skóry
gospodarka jest skórna i wydobywcza
5.budowanie zapór, sztucznych jezior
wycinanie lasów

2 4 2
2010-04-02T21:32:38+02:00
1.to jest 50km
2.temperatura, ilosc opadow,rodzaj wiatru.
3.ograniczenie poruszania sie na wolnej przestrzeni,ograniczenie poruszania sie pojazdami wszelkiego rodzaju, nia nalezy parkowac samochodow blisko drzew, slupow wysokiego napiecia, nalezy szczelnie zamknac wsystkie okna i drzwi
4.wiekszosc terenu jest bezludna, istnieja niewielkie bazy mysliwych i rybakow, osiedla sa zakladane nad rzekami zwlasza myliwi, latem wypasanesa renifery
5.ograniczenie bezposredniego kontaktu z przyroda, nieustajaco zblizajaca sie katastrofa ekologiczna
2 4 2