Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T20:48:41+02:00
Polska-Wisła
Wielka Brytania-Tamiza
Portugalia-Tag
Hiszpania-Ebro
Francja-Loara
Włochy-Pad
Szwajcaria-Ren
Niemcy-Ren
Czechy-Łaba
Austria-Dunaj
Węgry-Cisa
Słowenia-Drawa
Chorwacja-Sawa
Bośnia-Sawa
Macedonia-Wardar
Grecja-Evros
Bułgaria-Dunaj
Rumunia-Dunaj
Ukraina-Dniepr
Mołdawia-Dniestr
Białoruś-Berezyna
Litwa-Święta
Łotwa-Windawa
Estonia-Vohandu
Rosja-Wołga
Finlandia-Kemijoki
Szwecja-Klar
Norwegia-Glomma
Dania-Gudenaa
6 4 6
2010-04-02T20:56:00+02:00
Albania- Drin
Andora- Valira
Austria- Dunaj
Belgia- Skalda
Białoruś - Dniepr
Bośnia i Hercegowina- Sawa
Bułgaria- Dunaj
Chorwacja- Sawa
Czarnogóra- Tara
Czechy- Łaba
Dania- Gudenaa
Estonia- Narwa
Finlandia- Kemijoki
Francja- Loara
Grecja- Aliakmon
Hiszpania- Tag
Holandia- Ren
Irlandia- Shannon
Islandia- Pjórsa
Kazachstan- Irtysz
Liechtenstein- Ren
Litwa- Niemen
Luksemburg- Sûre
Łotwa- Dźwina
Macedonia- Wardar
Malta-
Mołdawia- Dniestr
Monako-
Niemcy- Dunaj
Norwegia- Glomma
Polska- Wisła
Portugalia-Tag
Rosja- Wołga
Rumunia- Dunaj
San Marino- San Marino
Serbia- Dunaj
Słowacja- Dunaj
Słowenia- Sawa
Szwajcaria- Ren
Szwecja- Klar
Turcja- Kizilirmak
Ukraina- Dniepr
Watykan-
Węgry- Dunaj
Wielka Brytania- Severn
Włochy- Pad
7 4 7