Pan Kowalski wracał samochodem z Austrii do Polski i przed przejściem granicznym zastanawiał się, czy zatankować samochód w Austrii czy już w Polsce.Benzyna w Austrii była po 1.10euro za litr,W Polsce po 4,20 za litr.Euro wtedy kosztowało 3,95 zł. Gdzie opłacało się zatankować??
Zapisuj wszystkie obliczenia.

Pomóżcie plis.!:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T20:34:41+02:00
3,95×1,1=4,345=4,35zł kosztuje 1 litr w austrii po przeliczeniu euro

czyli opłaca się zatankować w polsce
1 5 1
2010-04-02T20:35:12+02:00
1,1*3,95=4,345zł
w Polsce 4,2 to bardziej w Polsce
2 4 2
2010-04-02T20:35:30+02:00
Euro - 3.95zł
10% z 3.95 = 0.39zł
3.95+0.39= 4.34zł.
W Austrii 4.34 w Polsce 4.20
Odp: Opłaca się w Polsce :D
2 4 2