Mam na zadanie dodatkowe przetłumaczyć jakąś piosenkę,
więc wzięłam moją ulubioną... Kto da radę przetłumaczyć daje mu 25 pkt :)

I promise to love you
Every day of forever
This I swear to you
Bella, I love you
Without you, I would die
This I know is true
You stole my heart
And I won't ever let you go

Go to sleep, little one
You are so precious to me
You are safe in my arms
Safe from any harm
You are heaven's gift to me
There is nothing to fear while I'm here
Now close your eyes and dream

You are the most beautiful soul to me
You never see yourself as clearly as me
While you sleep close, holding me
I'll tell you a little secret
That your dreams will only know

I loved you when I first saw you
I vowed to never let you get away
Sometimes when I stay, I hear you call my name
Only to hear it in your dreams
One day I'll ask you to be with me
Until then, I'll dream
Even though I can't sleep...

You will never understand what you mean to me
You are my life
Before you, I was lost
And as I see you sleep now
I'll let you know somehow
Saving you saved me
My heart is yours to keep
Now sleep...

2

Odpowiedzi

2010-04-02T21:09:03+02:00
Moja obietnica miłości do ciebie
Każdy dzień na zawsze
To Przysięgam ci
Bella, kocham cię
Bez ciebie, chcę umrzeć
Wiem, że to jest prawdziwe
Ukradłeś mi serce
I nie pozwolić ci odejść

Idź spać, mały
Jesteś dla mnie tak cenny
Jesteś bezpieczny w moich ramionach
Bezpieczny od wszelkich szkód
Jesteś darem niebios dla mnie
Nie ma się czego bać, a ja jestem tutaj
Teraz zamknij oczy i sen

Jesteś najpiękniejszą duszą dla mnie
Nigdy nie patrz się tak wyraźnie, jak mi
Podczas snu blisko, trzyma mnie
Powiem ci pewien sekret
Że swoje marzenia będziesz tylko ty wiedzieć

Kochałem cię, kiedy pierwszy raz zobaczyłem cię
I obiecał nigdy nie pozwolę ci uciec
Czasem, kiedy się zatrzymać, słyszę jak wołasz moje imię
Tylko, aby usłyszeć go w snach
Pewnego dnia pytam się siebie
Do tego czasu będę marzyć
Chociaż nie mogę spać ...

Nigdy nie rozumiem, co mówisz do mnie
Jesteś moim życiem
Przed tobą, byłem stracony
Poinformowałeś mnie jakoś
Oszczędzając mnie uratowałeś
Moje serce należy do Ciebie, zachowaj je
Teraz ide spać ...

Pzdr : D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T21:09:32+02:00
Ale długa, ale dla 25 punktów warto :)


I obietnica miłości do ciebie
Każdy dzień na zawsze
To Przysięgam ci
Piękna, kocham Cię
Z tobą, chcę umrzeć
Wiem, że to jest prawdziwe
Ukradłeś mi serce
I nie pozwolić ci odejść

Idź spać, mały
Jesteś dla mnie taki cenny
Jesteś bezpieczny w moich ramionach
Bezpieczny od wszelkich szkód
Jesteś darem niebios dla mnie
Nie ma się czego bać, a ja jestem tutaj
Teraz zamknij oczy i śpij

Jesteś najpiękniejszą duszą mnie
Nigdy nie patrzyłam się tak wyraźnie, jak
Podczas snu blisko, trzymaj mnie
Powiem ci pewien sekret
Że moje marzenia będzie tylko wiedzieć

Kochałem cię, kiedy pierwszy raz zobaczyłem cię
I obiecałem nigdy nie pozwolę ci uciec
Czasem, kiedy się zatrzymam, słyszę jak wołasz moje imię
Tylko, aby usłyszeć go w snach
Pewnego dnia pytam się ze mną
Do tego czasu będę marzyć
Chociaż nie mogę spać ...

Nigdy nie rozumiem, co mówisz do mnie
Jesteś moim życiem
Przed tobą, byłem stracony
I jak widzę teraz śpisz
Moje serce należy do Ciebie, aby zachować
Teraz spać................




Jak ta piosenka się nazywa ? Fajne są słowa?