Twój sąsiad ,pan Kowalski postanowił zmienić pracę. Zarobi miesięcznie więcej o 560 zł ale wyda dodatkowo na bilet miesięczny 220 zł co miesiąc. Poza tym będzie wychodził z domu o godz. 6.15 a wracał o 18.30.

1) Ile czasu w dni pracy będzie poza domem?
2)Ile pieniędzy zyska ,,na czysto,,miesięcznie?
Zapisuj wszystkie obliczenia.

Odpowiedzi:
1) Poza domem będzie .......godz..............min.
2)Zyska miesięcznie........zł



Pomożecie??:D
Pilne:]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T20:59:38+02:00
1)
6:15 - 18:30 - 12 h i 15 minut

Odp.
Poza domem będzie 12 h i 15 minut

2)
Zyska miesięcznie - 340 zł
560 zł - 220 zł = 340 zł
1 5 1
2010-04-02T21:00:18+02:00
1] poza domem bedziem12 godz,15 minut bp od 6,15 do 18,30 upływa tyle czasu
2]na czysto zyska miesiecznie:560-220=340zł
1 5 1
2010-04-02T21:02:39+02:00
560-220=440
odp. Zyska miesiecznie 440 zl
7,15 do 18.30 jest 12 h i 15 min

12h 15 m * 5=61, 15 h tygodniowo

a miesiecznie 61h 15 m * 4=245h

poza domem bd 245h
1 5 1