Odpowiedzi

2010-04-02T21:12:21+02:00
Witam cie droga marto w twoim liście pytasz sie mnie o tego starego latarnika który co noc zapałał latarnie morską no cóż muszę ci napisać że niestety ten pan już nie zapali nigdy latarni ponieważ popełnił błont pewnej nocy zapomniał sie i nie zapalił świateł latarni przez co łódź rozbiła sie jet mi go trochę żal bo zdarzyłam sie do niego przyzwyczaić i go polubić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:17:09+02:00
Hej Kasiu !


Pamiętasz jak mówiłam ci, że latarnik stracił pracę ? Teraz już wiem dlaczego. Otóż on zasnął podczas wielkiego sztormu i statek rozbił się o rafy.
Pozdrawiam Cię serdecznie.

Ania