Wpisz liczebniki wielowyrazowe w odpowiedniej formie .

Rzeka Nil, o długości ( 6671 ) ... km, jest o ( 271 ) ... km dłuższa od Amazonki.
Najstarszym zdobywcą szczytu górskiego był pewien Japończyk, który w wieku ( 101 ) ... lat wyszedł na górę Fudżi o wysokości ( 3776 ) ... m.
Kapitan W. Kattle dożył ( 102 ) lat i doczekał się aż ( 305 ) ... praprawnucząt.

3

Odpowiedzi

2010-04-02T21:11:51+02:00
Sześć tysięcy sześćset siedemdziesiąt jeden
dwieście siedemdziesiąt jeden
stu jeden
trzy tysiące siedemset siedemdziesiąt sześć
stu dwóch
trzystu pięciorga
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:14:16+02:00
Rzeka Nil, o długości sześciu tysiecy szesciuset siedemdziesieciu jeden km, jest o dwiescie siedemdziesiat jeden km dłuższa od Amazonki.
Najstarszym zdobywcą szczytu górskiego był pewien Japończyk, który w wieku stu jeden lat wyszedł na górę Fudżi o wysokości trzech tysiecy siedmiuset siedemdziesieciu siedmiu m.
Kapitan W. Kattle dożył stu dwóch lat i doczekał się aż trzystu pieciu praprawnucząt.
25 4 25
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T21:14:30+02:00
Rzeka Nil, o długości szesc tysiecy szescset siedemdziesiat jeden( 6671 ) ... km, jest o dwiescie siedemdziesiat jeden ( 271 ) ... km dłuższa od Amazonki.
Najstarszym zdobywcą szczytu górskiego był pewien Japończyk, który w wieku stu jeden lat( 101 ) ... lat wyszedł na górę Fudżi o wysokości trzy tysiace siedemset siedemdzisiat szesc( 3776 ) ... m.
Kapitan W. Kattle dożył sto dwoch ( 102 ) lat i doczekał się aż trzystu pieciorga ( 305 ) ... praprawnucząt.

ps.sorry za brak pol.trzcionki :/
7 2 7