Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T22:51:45+02:00
Anna Dąbrowa Warszawa, 23.09.2003r.
ul. Czekoladowa 3
00-210 Wesoła
tel. 834 00 03

ŻYCIORYS

Urodziłam się 17 lipca 1988r. w Warszawie w rodzinie inteligenckiej. Mam starszego brata, Marcina. Mój ojciec jest prawnikiem, a matka nauczycielką.
od roku 1995 uczęszczałam do Szkoły Podstawowej nr 1 w Wesołej. Szkołę ukończyłam w roku 2001 ze średnią ocen na świadectwie 4,5.
Aktualnie uczę się w Gimnazjum Państwowym nr 3 w Wesołej. Dodatkowo uczęszczam na prywatne lekcje dla zaawansowanych. Interesuję się literaturą piękną i filmem.

Anna Dąbrowa
7 3 7
2010-04-02T22:55:24+02:00
Dane osobowe:
Imię i nazwisko Karolina Wiśniewska
Data urodzenia 10.12.1986
Miejsce urodzenia Cieszyn
Adres zamieszkania 43-450 Ustroń
Telefon 514523052
Wykształcenie:
2008-2011 Gimnzjum nr 2 w Skoczowie
2002-2008 szkoła Podstawowa nr 6 w Ustroniu
Osiągnięcia:
2001 1 miejsce w międzynarodowym konkursie tanecznym
Zainteresowania:
Sport,muzyka,polityka,geografia,
(podpis ręcznie) Karolina Wiśniewska
24.03.10
4 2 4