Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:28:19+02:00
25 to 100%
2,5to 10%
5to 20

25-5=20

20*2=40zl

Odp. Zaplacil 40 zl.
2010-04-02T21:29:51+02:00
25-20%=20 zł.
20zł*2=40 zł.
Zapłacił 40 źł. Zaoszczędził 10 zł ; )
1 5 1
2010-04-02T21:31:24+02:00
Krzewy róz (bez promocji) -- 25 zł== 100%
20%-- 100% : 20% = 5
25zł : 5 zł = 5 zł
25zł - 5 zł = 20 zł (koszt 1 rózy w promocji)
20 zł x 2 = 40 zł
Za dwie róze zapłacił 40 zł