Odpowiedzi

2010-04-02T21:43:53+02:00
9×5+4×2+2×4+2×3=45+8+8+6=67m

bo trzeba wszystkie boki dodać, a jest 9 razy 5m, 4 razy 2m, 2 razy 4m i 2 razy 3m

inaczej można by było:

5+5+5+5+5+5+5+5+5+2+2+2+2+4+4+3+3=67m

Ale po co skoro jest mnożenie ? :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T22:34:40+02:00
3m+4m+3m+4m+5m+5m+5m+5m+5m+2m+2m+2m+2m+5m+5m+5m+5m= 67m

lub

2x3m+2x4m+9x5m+4x2m=6m+8m+45m+8m= 67m
3 5 3