Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:42:35+02:00
2m= 200 cm
5m = 500 cm
200cm x 500 cm = 1000cm
1000cm : 80 cm = 12,5
ale nie mozna posadzic 0,5 rózy , wiec wychodzi 12 róz :))
2010-04-02T21:47:17+02:00
Obliczam powierzchnię rabatki.
P=ab
P=2*5
P=10m2
Obliczam pole powierzchni jakiej potrzebuje do wzrostu krzew róży.
P=80*80
P=0,8*0,8
P=0,64m2
Obliczam, ile róż zmieści się na rabatce.
10/0,64=15,625
Odp. Na rabatce zmieści się 15 krzewów róż.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-04-02T21:51:43+02:00
80cm×80cm=6400cm²
6400cm²=0,64m²
2m×5m=10m²
10m²÷0,64m²=15,625≈15
Odp. 15

to musi byc dobrze mialam to na konkursie i to zadanie mialam dobrze :)
pzdr :D