1. wypisz słowa Jezusa, którymi ustanowił sakrament Eucharystii ? (Mk 14)
2. Który prorok Starego Testamentu zapowiada przyjście Syna Człowieczego z wielką mocą i chwałą na końcu czasów ? (Mk 13)


prosze o jak najszybszą odp ;]
daje naj ;]

odpowiedzi szukujacie głowni w w ewangeli św marka.


wesołych świąt ;]

3

Odpowiedzi

2010-04-02T21:56:00+02:00
1 :A gdy jedli, wziął chleb, odmówił błogosławieństwo, połamał i dał im mówiąc: «Bierzcie, to jest Ciało moje».
2 PROROK IZAJASZ
PROSZĘ:]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:57:11+02:00
A gdy jedli, wziął chleb, odmówił błogosławieństwo, połamał i dał im mówiąc: "Bierzcie, to jest Ciało moje". Potem wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie dał im, i pili z niego wszyscy. I rzekł do nich: "To jest moja Krew Przymierza, która za wielu będzie wylana.

I wtedy ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego, i wtedy biadać będą wszystkie plemiona ziemi, i ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego na obłokach nieba z wielką mocą i chwałą” Izajasz

2010-04-02T22:50:09+02:00
1) a gdy jedli, wziąl chleb, odmowił błogoslawienstwo, połamał i dał im mowiac: < bierzcie, to jest Ciało moje>. potem wziąłkileich oi odmowiwszy dziekczynienie dał im , i pili z niego wszyscy. i rezkł fo nich ;< to jest Krew Przymierza , która za wielu bedzie wylana. zaprawde powiadam wam; odtad nie bede juz pił z owocu winnego krzewu az do owego dnia, kiedy pic go bede nowy w królestwie Bożym>(MK.14, 22-25)
2)Prorok daniel