Odpowiedzi

  • adgj
  • Początkujący
2010-04-02T21:51:51+02:00
1. Truchcik.
2. Krązenia prawej ręki w przód (w biegu)
3. Krążenie lewej ręki w przód 9 w biegu)
4. Wieloskoki.
5. Bieg skrzyżny.
6. Marsz i w marszu co 3 krok skłony do podłogi.
7. Stop i srętoskłony , krążenia bioder.
8. Przysiady (15)
9.W siadzie skłony do wyprostowanych nóg. ( siad rozkroczny.)
10. Nożyce poziome i pionowe.

koniec rozgrzewki.

Tak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka , ponieważ po kolei i stopniowo są rozgrzewane mięśnie naszego ciała.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:53:57+02:00
Bieg okolo 4 okrazenia naokolo sali,w trakcie biegu wymachy ramion,potem moze byc bieg krokiem dostawczym,bieg z uderzeniami o posladki i bieg z wysokim unoszeniem kolan:)
potem przysiady okolo 20 albo wedle uznania pompki(dla pan proponuje 5-10 pompek max),potem mozna brzuszki...okolo 30...po tym wszystkim mysle ze mozna juz rozciaganie....tzn sklony do prawej i lewej nogi,przenoszenie ciezaru ciala,rozgrzanie kostek i nadgarstkow,zwis na drabinkach i unoszenie w tej pozycji kolan:) mysle ze to powinno wystarczec pani od w0fu:D mojej wystarczy:D pozdro
1 5 1