Odpowiedzi

2010-04-02T21:52:41+02:00
A) Hg jeden atom rteci
b) N2 jedna czasteczka azotu
c) Cl- anion chlorkowy (jon)
d) NH3 jedna czasteczka amoniaku
e) 3Na 3 atomu sodu
f) Ca2+ dwa kationy wapnia (jon)
6 3 6
2010-04-02T21:53:09+02:00
A) Hg = atom
b) N2 = czasteczka
c) Cl- = jon
d) NH3 = czasteczka
e) 3Na = 3 atomy
f) Ca2+ = jon
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T21:53:25+02:00
Cząsteczki:
b) Na2
d) NH3

Atomy:
a) Hg
e) 3Na

Jony:
c) Cl-
f) Ca2+
9 4 9