Odpowiedzi

  • ak69
  • Początkujący
2010-04-02T22:08:36+02:00
* pomoc w zakresie dofiansowań różnych przedsięwzięc,
*inwestycje, ez jednoczesnego wykożystywania tamtejszej ludności,
* pomoc humanitarna,
* pomoc w żywieniu, misjach o różnym podłożu,
* tzw. adopcje na odległośc,
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T22:10:45+02:00
1 POSTARM SIĘ POMUC A WIĘC :
-WSPARCIE FINANSOWE
-BUDOWA STUDNI, SZKÓŁ
-DOSTARCZANIE :PRZYBORÓW SZKOLNYCH ,JEDZENIA
-WYSYŁANIE MISJONARZY , NAUCZYCIELI
- DOSTARCZANIE POMOCY MEDYCZNEJ ORAZ LEKÓW
-JEŻELI NA DANYM TERENIE PANUJE WOJNA TO WOJSKA DLA OBRONY BEZBRONNYCH CYWILI
-JEŻELI TAKI KRAJ ZACIĄGNOŁ KREDYT NALEŻY SPŁACIĆ TEN KREDYT.
MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁEM ...[LICZĘ NA NAJLESZĄ] POZDRO
9 4 9
2010-04-02T22:14:46+02:00
Mieszkańcy państw rozwiniętych mogą pomóc dla krajów trzeciego świata przekazując pieniądze, organizując różne zbiórki pieniężne na jedzenie szczepionki, ubrania itd.
21 3 21