Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T22:26:09+02:00
Świadectwo
Karol. Człowiek, który został papieżem
Karol. Papież, który pozostał człowiekiem
Jan Paweł II: Nie lękajcie się
2010-04-02T22:26:46+02:00
1)Świadectwo
2)Karol. Papież, który pozostał człowiekiem
1 5 1
2010-04-02T22:29:32+02:00
1 Karol. Człowiek, który został papieżem
2Karol. Papież, który pozostał człowiekiem
3 ŚWIADECTWO
PROSZĘ:]
1 5 1