Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T23:17:56+02:00
1.Melodia do I Pytyjskiej Ody Pindara. Odnaleziony w 1650r.
2. Fragmenty I Stasimosu z Orestesa Eurypodesa. Stan zabytku nie pozwala na analizę.
3. 2 hymny na cześć Apollina wykute w skałach w Delfach.
4. Pieśni Seilikosa z 100 r. pne.
5. 3 kompozycje z Berlońskiego Papirusu z II w. ne.
6. 3 hymny kithadorysty kreteńskiego Mezomedesa z II w. ne.
7.Hymn z Oksyrynchos w Egipcie.
8. kilka instrumentalnych przekładów wydanych przez Bellermana w 1841.
2010-04-03T00:07:40+02:00
* dwa Hymny delfickie ku czci Apollina II w p.n.e wyryte na skarbcu w Delfach
* Hymn chrześcijański z Oxyrynchos
* Hymn do Muzy
* Hymn do Słońca
* Hymn do nemezis
* Skolion zapisany w formie epitafium na grobowcu Seikilosa - II w p.n.e