Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T23:26:09+02:00
Może np. dziewczyna stojąca przed lustrem, która jest chuda, a odbicie w lustrze ukazuje tą dziewczynę jako grubą. Zrobić taki kontrast między rzeczywistością, czyli tą dziewczyną przed lustrem, a postrzeganiem jej przez siebie jako zupełnie inną niż jest.
1 1 1
2010-04-02T23:27:52+02:00
I pomysł:
-podziel kartkę na pół (najlepiej kartkę formatu A3)
-z jednej strony narysuj lustro i stojącą przed nim bardzo chudą dziewczynę, która w nie spogląda (żeby się komponowało z anoreksją)
-w lustrze narysuj grubą dziewczynę (widzianą oczami tej co patrzy w lustro)
- z drugiej strony narysuj kobietę która jest wychudzona i znajduje się nad ubikacją, wymiotuje
- wokół niej leży jakieś jedzenie

II pomysł:
-narysuj kobietę (anorektyczkę), która pozuje (jest modelką) i ktoś robi jej zdjęcia
-wygląda jak wieszak, a ubrania na niej wiszą, wystające kości policzkowe itd.
- niedaleko niej gdzieś w oddali widać kobietę, która wymiotuje (możesz narysować ją tyłem)

mam nadzieję, że o to chodziło, bo temat jest "w krzywym zwierciadle" stąd to lustro i zdjęcia...
2 5 2
2010-04-02T23:28:10+02:00
Nie wiem czy ten plakat ma bardziej zawierać treść czy jakiś rysunek, ale jeśli to drugie to może coś w stylu, że stoi dziewczyna przed lustrem, której odbiciem w lustrze jest okropnie gruba dziewczyna, czyli to, jak ona siebie postrzega, a w rzeczywistości jest wychudzonym kościotrupem... Nie wiem czy o to chodzi, jeśli nie to sorry ; )
1 1 1