Mam problem. Przez przypadek usunęłam sterowniki do karty dźwiękowej:/

proszę o podanie linków do stron, z których mogę za darmo i bez piecznie pobrać te sterowniki z neta.

Nie chcę dostawać odpowiedzi typu " poszukaj se w google"

z góry dziaaa:*
błagam:**

2

Odpowiedzi

2010-04-03T09:25:23+02:00
Http://www.download.net.pl/c155/Karty-Dzwiekowe/

http://pobierz.pl/sterowniki/windows/karty-dzwiekowe

odp: To są moje dwie propozycje. Chyba pomogłam=)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T09:25:41+02:00
Najlepiej jak bys podał nazwe karty ale postaram sie pomoc

- http://www.download.net.pl/c155/Karty-Dzwiekowe/popular/DESC/

- http://pobierz.pl/sterowniki/windows/karty-dzwiekowe

- http://www.download.net.pl/7834/Realtek-HD-Audio-Codecs-Driver-Windows-2000-XP-32-bit-XP-64-bit-2003-32-bit-2003-64-bit/

- http://www.download.net.pl/7838/Realtek-AC97-Audio-CODECs-Driver-Windows-9x-2000-2003-32-bit-2003-64-bit-XP-32-bit-XP-64-bit/

- http://www.download.net.pl/7824/Realtek-ALC650-ALC655-AC-97-Audio-CODECs-Driver-Windows-98-Me-2000-XP/
1 5 1