Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T09:45:50+02:00
Dawno , dawno temu była sobie wieś , która nazywała się ' Radościniec ' . Nikt właściwie nie wiedział dlaczego akurat tak , ponieważ nie było tam wesołych ludzi . Wprawdzie większość mieszkańców była bogata , ale jak to mówią ' pieniądze szczęścia nie dają ' . Poza tym wszyscy tam byli nie mili , zgorzkniali i mieli dużo wad . Dlatego właśnie wieś zmieniła nazwę na ' Wadowice ' .
97 2 97
2010-04-03T09:56:02+02:00
W odległych czasach, we wsi Rozdomice, żyli sobie kilku spokojnych ludzi. Pewnego dnia, napadło na nich wojsko, by poddali się, i oddali im tą wieś. Mieszkańcy nie zgodzili się na ten układ, i wykorzystali tajemniczy syrop o nazwie Wadowice. Z tą pomocą przezwyciężyli złe wojsko, i w nagrodę uczczenia tej przygody, jako nazwę tej wsi, niekiedy miasta nazwano Wadowicami. - Miasto, które nigdy się nie poddaje.
29 4 29