Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:49:20+01:00
Nazywała go sokołem (a sama chciałaby być sokolnikiem)
nazywała go cudem
nazywała go bogiem swojej prywatnej religii
4 4 4
2009-11-01T20:50:39+01:00
Nazywała go cudem, "bogiem prywatnej religii", sokołem. szukałam więcej, ale nie mogłam znaleźć. Mam nadzieje ze pomogłam. :P
3 2 3
2009-11-01T20:51:34+01:00
Julia zwraca się do niego po imieniu lecz dodawała że jest on jej oraz że bardzo go kocha.
''- Teraz będziemy parą- mówi Romeo do Julii.
- O, tak mój Romeo!- z ucieszeniem odpowiada Julia.''
''- Kochany Romeo, żyć bez ciebie nie mogę!''
2 3 2