Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T10:12:00+02:00
Namaluj farbkami to co załączyłem;) Ja dostałem 6:)
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T10:12:58+02:00
Narysuj drzewo pelne lisci i owoców [gdzies na srodku kartki]i zwierzeta kolo niego , a obok gdzies lesna polane z kwiatami. dorysuj jeszcze zachodzace slonce [odcien pomaranczowego] i przyciemnij troszke niebo , jesli masz pomaluj to pastelami ; - ]
2010-04-03T10:20:28+02:00
- KOLARZ
-SZKICOWANIE
-PASTELE
-FARBY
;)