Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T10:19:02+02:00
Na pewnym podwórku żyły sobie dwa urocze zwierzątka. jednym z nic był kot , a drugim pies. Żyli oni sobie spokojnie, lecz między sobą toczyli ciąłe wojny.Pewnego dnia ich włąsnicielka kupiła sobie nowego pupilka, był nim uroczy kroliczek. Kot i pis byli bardzo zazdrośni, że ich ukochana pani nie lubi ich tak bardzo jak tego królika. Pewnego słonecznego dnia pani wyrzuciła za dzwi kota i psa, nie chciała ich już bo robili zaduzo kłopotu.w tym momencie dopiero uznali jakimi są wspaniałymi przyjaciółmi i musza się wspierać aby przetrwać swje ciężkie życie.


mam nadzieje że ci pomogłam i o to chodziłoo ;P
8 4 8
2010-04-03T10:21:44+02:00
Dawno dawno temu żyły soibie rolnicy i postanowili założyć spułke. jak budowali spułke była wiosna. wtedu jaskułki przyleciały i jedna jaskułka powiedziały jaskułki że nie dopbre są spułki . po kilku latach rosleciała sie spułka
6 1 6