Lest den Text,schreibt einen Text und vergleicht.
a)
SCHYLFERIEN IN DEUTSCHLAND
In den deutschen schulen gibt es ungefähr 12 Wochen Ferien im Jahr.6 Wochen Sommerferien im Juni,Juli oder August/september.An Ostern und Weinachten gibt es zwei oder drei Wochen.Die Termine sind in den Bundesländern nicht gleich.Es gibt in Deutschlan viele Feiertage.Der 3.Oktober ist der Nationalfeiertag.Da ist auch schulfrei.
SCHULFERIEN BEI UNS
Bei uns gibt es ungefähr....
Ja nie wiem o co w tym zadaniu chodzi,daje naj

3

Odpowiedzi

2010-04-03T11:03:06+02:00
Trzeba przeczytać tekst, i napisać podobny tekst z porównaniami .
Ten tekst po przetłumaczeniu wygląda tak:
a)
SCHYLFERIEN w Niemczech
W niemieckich szkołach jest około 12 tygodni urlopu w roku.
6 tygodni wakacji w czerwcu, lipcu lub sierpniu / wrześniu.
Na Wielkanoc i Boże Narodzenie, są dwa lub trzy tygodnie.
Terminy nie są w stanach takie samo.
Jest wiele świąt w Niemczech.
3 października jest święto narodowe.
Nie chodzimy też do szkoły.
Wakacji z nami .
Jest ok. ....

przynajmniej mi się tak wydaje . ale nie umiem aż tak dobrze niemieckiego żeby ci pomóc .
pozdrawiam .
2010-04-03T11:09:58+02:00
Przeczytaj tekst, pisze tekst i porównywania.
SCHYLFERIEN w Niemczech
W niemieckich szkołach nie ma około 12 tygodni urlopu rocznie ,6 tygodni lata w czerwcu, lipcu lub sierpniu / wrześniu. Na Wielkanoc i Boże Narodzenie, są dwa lub trzy tygodnie. Terminy nie są w stanach to samo. Jest wiele świąt w Niemczech. 3 października to święto narodowe oficjalnego, ponownego zjednoczenia Niemiec Zachodnich i Wschodnich w roku 1990.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T11:10:03+02:00
Schulferien in Polen
Bei uns gibt es ungefähr 14 Wochen Ferien im Jahr.11 Wochen Sommerferien im Juni,Juli und August.An Ostern und Weinachten gibt es zwei oder drei Wochen.Die Termine sind in den Woiwodschaften nicht gleich.Es gibt in Polen viele Feiertage,ungefähr 10 Tage.