Odpowiedzi

2009-11-01T20:52:18+01:00
Czaasmi lepiej nic nie mówić niż powiedzieć zaa dużo.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:52:23+01:00
Milczenie jest cenniejsze dlatego też jest złotem. natomiast powiedzieć jest bardzo łatwo. te dwie wartości nie są sobie rowne.
2009-11-01T20:52:28+01:00
Czasami umiejętność zachowania milczenia staje się najcenniejszą rzeczą.Bo czasem zachować milczenie jest o wiele trudniej i dlatego jest cenniejsze:)